Wanneer - Website PvG

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Praktijk voor Regeneratie kan uitkomst bieden bij diverse klachten. Vaak is er sprake van chronische klachten of aandoeningen waarvoor de reguliere geneeswijzen geen verlichting of oplossing hebben kunnen bieden.

Klachten of aandoeningen kunnen vaak op twee manieren aangepakt worden. Allereerst kunnen de symptomen of klachten zelf behandeld worden. Waar de reguliere geneeswijzen medicatie of een operatie inzetten als therapie, kan bijvoorbeeld orthomoleculaire therapie met voeding en/of supplementen ook op deze wijze (maar dan natuurlijk) de klachten behandelen.

Praktijk voor Regeneratie kan ook een causale behandeling in zetten. Wat ligt er nu ten grondslag aan de klacht of aandoening? Waarom gaat de celgezondheid mank en is het lichaam ontspoord in het compenseren van een verstoring? Hierbij beschouwt Praktijk voor Regeneratie de klacht, het symptoom of de aandoening als de foto. De kunst is om te zien hoe de film (wat ging er vooraf aan het probleem, wat is de oorzaak?) eruit ziet die uiteindelijk tot dat plaatje heeft geleid.
In die optiek zet Praktijk voor Regeneratie graag laboratoriumonderzoek en het Total WellNES Systeem in om 'achter' de klachten en symptomen kijken.

Er hoeft overigens lang niet altijd sprake te zijn van een klacht of aandoening om de hulp in te schakelen van Praktijk voor Regeneratie. Misschien voelt u zich wel fit maar zou u nog beter in uw vel willen zitten. Of u wilt zich voorbereiden op een sportieve uitdaging, bijvoorbeeld het lopen van een marathon.

Nicolle Janssen +31 (0)6 456 363 58
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu